Ekskurzija osmih razreda

BILI SMO U ISTRI – ISTRA JE PREŽIVJELA

Završila je još jedna školska godina, zazvonilo je zvono i označilo početak ljetnih praznika. Ali ovogodišnji kraj bio je sve samo ne običan našim sedmašima. Naime, već sljedeći dan, u subotu, 11. lipnja 2016. godine oni su sa svojim razrednicima (Ante Leko, 7.a, Tomislav Tomić, 7.b, Ana Kuran, 7.c, Ines Vukoja, 7.d, Boris Brčić, 7.e, Kata Senta, 7.f) otputovali na ekskurziju u Istru i tako na najljepši mogući način obilježili završetak sedmoga razreda.

Cijelu školsku godinu maštali smo o tome putovanju (i učenici i razrednici), željno ga iščekivali, planirali, radovali se druženju i zabavi. Iako je za sva četiri dana ekskurzije najavljena kiša, to nije moglo pokvariti dobro raspoloženje i radost iščekivanja zajedničkoga putovanja. Krasna zemljo, Istro mila, stižemo!!!

Pod OPŠIRNIJE pročitajte dnevnički zapis!

1. dan (11. lipnja 2016.godine): Tko čeka, taj dočeka. U ranim jutarnjim satima s Autobusnoga kolodvora Metković roditelji su ispratili svoju djecu i poželjeli sreću i ugodno putovanje svima. Nakon višesatne vožnje, napokon smo stigli do Plitvičkih jezera gdje smo uživali u ljepoti netaknute prirode. Istina, pješačenje nas je malo umorilo, ali vrijedilo je. Ljepotu Plitvičkih jezera ovjekovječili smo „selfijima“ i zajedničkim fotografijama. Put nas je dalje vodio do Svetišta Majke Božje Trsatske, najstarijeg marijanskoga svetišta u Hrvatskoj. Sve je bilo lakše kad smo se našli na najvećemu hrvatskomu poluotoku jer smo znali da se približavamo odredištu. Smjestili smo se u turističkome naselju Villas Rubin kraj Rovinja i nakon večere iskoristili slobodno vrijeme za druženje i zabavu.
2. dan (12. lipnja 2016. godine): Istra je preživjela našu prvu noć (ili: Tko rano rani, ima podočnjake). Nakon neprospavane noći (uzbuđenje je ipak bilo preveliko) krenuli smo u naš prvi obilazak Istre. Ni traga najavljenoj kiši.  Posjetili smo najprije Rovinj, staru gradsku jezgru i crkvu sv. Eufemije. Na putu prema Poreču zaustavili smo se kako bismo usputno panoramski razgledali Limski kanal. (Većina je ipak odabrala spavanje u autobusu. J) U Poreču smo razgledali Eufrazijevu baziliku, Decuman, Gotičku četvrt i rivu. Tu nas je dočekala dugo najavljivana, ali kratkotrajna kiša koja nas nije spriječila da razgledamo sve planirano. Ručali smo na autohtonom istarskom gospodarstvu, a potom nastavili vožnju prema Umagu. Nakon razgledavanja i slobodnog vremena u Umagu koje smo proveli gledajući utakmicu Hrvatska-Turska (…ja sam znao da ću svoju ljubav pokloniti njoj, svojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj… POBJEDAAAAA!!!), stigli smo u Motovun. Bili smo ipak preumorni da bismo u potpunosti doživjeli ljepotu najbolje sačuvane srednjovjekovne istarske utvrde (ali sve smo uredno fotografirali). Savladao nas je umor nakon prebogato ispunjenoga dana (a ne zbog neprospavane noći) pa smo jedva dočekali večeru i druženje u turističkome naselju Villas Rubin.
3. dan (13. lipnja 2016. godine): Istra je preživjela i našu drugu noć. (ili: Svakoga gosta, tri dana dosta.) Još jedan sunčani dan započeli smo odlaskom u Fažanu, odakle smo brodom otplovili do Nacionalnog parka Brijuni. Tamo nas je, osim ljepote prirode, najviše oduševio papagaj Koki s kojim smo uspjeli i razmijeniti par riječi jer je bio iznimno dobro raspoložen. Nakon razgledavanja crkve sv. Germana, muzeja posvećenog Titu, vožnje vlakićem i slobodnog vremena na Brijunima, vratili smo se u Fažanu gdje je bio organiziran ručak. Nakon toga nastavili smo vožnju prema Puli gdje smo razgledali amfiteatar, mauzolej, rimska vrata, Herkulova vrata… Oduševila nas je ljepota i Brijuna i Pule. U hotel smo se vratili ranije pa su učenici imali slobodno vrijeme koje su proveli na bazenu ili na nekom od igrališta u sklopu turističkoga naselja. Nekima je to bio i najbolji dio ekskurzije.
4. dan (14. lipnja 2016. godine): Sve što je lijepo, kratko traje. Prebrzo je stigao zadnji dan ekskurzije. Jutro je bilo užurbano. Nakon doručka i odjave iz hotela krenuli smo prema Rijeci. Kratko smo prošetali Korzom i nastavili put prema Jurandvoru na otoku Krku. Ručali smo u restoranu u Baškoj, a onda smo posjetili crkvicu sv. Lucije u Jurandvoru, gdje je pronađena Baščanska ploča, jedan od najvažnijih spomenika hrvatske pismenosti. Oduševila nas je djevojka koja nam je govorila o povijesti crkve sv. Lucije i Baščanske ploče, posebno kad je napamet izgovorila starohrvatski tekst Baščanske ploče. Uputili smo se nakon toga prema Zadru gdje smo razgledali staru gradsku jezgru, Morske orgulje i Pozdrav suncu. Odlazak iz Zadra značio je da se uskoro bliži i povratak u Metković. Stigli smo (neki uspavani, a neki veseli i raspjevani) na radost roditelja oko 23 sata i oprostili se od naših pratiteljica Helene i Julije (agencija Perla – svjetska putovanja), koje su bile s nama čitavo vrijeme i brinule se da putovanje prođe u najboljemu redu.

Dani ekskurzije sada su iza nas. Vrijeme koje smo željno iščekivali prošlo je, a ne bi bilo loše još jednom se vratiti i sve ponoviti. Puni dojmova sada uživamo u ljetnim praznicima i prepričavamo najbolje trenutke. Istra će nam zauvijek ostati u srcima, a i mi njoj. Nismo bili loši gosti. Uspjela je preživjeti još jednu ekskurziju, a nama je donijela nova prijateljstva (možda i nove ljubavi J) i urezala se u naše najljepše uspomene.

Još jednom HVALA ravnateljici na stalnoj podršci, roditeljima na ukazanom povjerenju, učenicima na lijepom i pristojnom ponašanju te agenciji, pratiteljicama i vozačima na strpljenju i suradnji.

Razrednici sedmih razreda

Uživajte i u našoj fotogaleriji jer slike govore više od tisuću riječi klikom na OVDJE.

objavio: Ivana Čarapina   datum: 25. 8. 2016.

OGLASNA PLOČA

DOKUMENTI

ŠKOLSKI AKTI

Kakav imate odnos sa svojim roditeljima?