eTwinning projekt MATHEMATICS UNITES (MATEMATIKA UJEDINJUJE)
Drugo obrazovno razdoblje (od siječnja do svibnja 2022.)
Ovaj međunarodni eTwinning projekt okupio je učitelje i učenike iz više europskih zemalja koji su marljivim i inovativnim radom doprinijeli kvaliteti projekta. Tijekom drugog obrazovnog razdoblja obrađene su teme: Geometrija (Sierpinski trokut), Razlomci (Pizza party), Napier štapići (Četiri računske radnje), Feksagoni (Matematičke igračke od papira oblika pravilnih mnogokuta). Obilježen je Dan sigurnijeg interneta i Međunarodni dan matematike. Projekt je imao i svoje rezultate ostvarene suradničkim radom. To su: Igra Matematika ujedinjuje i Sve o matematici uz Bitmoju učionicu. Tijekom videokonferencija učenici i učitelji dijelili su svoja iskustva i znanja.
Piše uč. razredne nastave Marijana Curić, suautorica projekta
Klikom na OPŠIRNIJE pročitajte više pojedinosti o projektu!
SIJEČANJ-VELJAČA
Geometrija – Sierpinski trokut najjednostavniji je fraktal. Učenici su tijekom crtanja trebali mjeriti, određivati i spajati polovišta stranica, bojati dobivene trokute i raditi uredno i precizno.
Razlomci – Iako učenici drugog razreda ne uče razlomke, uspješno su iskoristili temu jer uče dijeljenje. Trebaju znati odrediti polovinu, trećinu, četvrtinu. Znanje su primjenjivali i u tekstualnim zadatcima. Imali su pravi Pizza party i matematički također.
Klikom na fotografiju ispod pogledajte fotogaleriju!
Međunarodni dan matematike IDIM (International Day of Mathematics) 314
Temu IDIM 314 predložila je Yuliya Nesterova, studentica diplomskog studija sa Sveučilišta Ottawa u Kanadi. Ona objašnjava: “Matematika je zajednički jezik koji svi imamo I zajednički predmet s kojim možemo pronaći jedni druge.” Učenici 2.D razreda obilježili su Međunarodni dan matematike sastavljanjem geometrijskih tijela i drugih oblika pomoću plastičnih dijelova, Klokamina, papirnatih predložaka i drvenih kocaka. Uz to su imali zadatke prepoznati oblike koje su upotrijebili, prebrojati ih, zabilježiti u tablicu ili odgovoriti na pitanja. U Padletu možete pogledati aktivnosti klikom na OVDJE.
TRAVANJ
Napier Štapići - Izumio ih je škotski matematičar John Napier. Služe za ručno računanje množenja i dijeljenja. Koristeći tablice množenja ugrađene u stupce, množenje se svodi na operacije zbrajanja, a dijeljenje na oduzimanje.
SVIBANJ
Fleksagoni- Matematičke igračke od papira oblika pravilnih mnogokuta. Učenici su izradili najjednostavnije fleksagone “gatalice” unutar kojih su osmislili zadatke množenja i dijeljenja te se u parovima igrali, uvježbavali tablicu množenja. Izradili su fleksagone u raznim bojama.
U svibnju su učenici smišljali i matematičke zadatke i priče, određivali pravila po kojima bi se igra trebala odigrati, podijeljeni u skupine uz mentoriranje učitelja. Od svake škole sudionice projekta izabran je po jedan zadatak i uvršten u suradnički završni rad, kviz izrađen u web alatu Genialy. Učenici su ga odigrali putem Zooma u prisutnosti svojih učitelja 5.5.2022. Zaigrajte i vi klikom na fotografiju ispod!
Učitelji u projektu izradili su Bitmoji učionicu . Svaki učitelj napravio je svog avatara i dodao poveznicu svojih najdražih aktivnosti koje provodi u svom razredu. Klikom na avatare otvaraju se matematički sadržaji.
Sve o matematici uz Bitmoji učionicu možete pronaći OVDJE. Avatar učiteljice Marijana Curić.
Učenici su u projektu koristili KWL charts / Znam, Želim znati, Naučio sam, i ankete prije početka rada i na kraju projekta. Evaluacija je podijeljena na TwinSpaceu. Aktivnosti 2.D razreda iz prvog obrazovnog razdoblja diseminirane su u indijskom obrazovnom časopisu Jagat pod naslovom Project Base Teaching. Projekt je završen 31.5. 2022. Aktivnosti su provedene većinom na satovima dodatne nastave Matematike
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |