Nacionalne i Europske oznake kvalitete rada
Tijekom šk.g. 2023. / 2024. učenici 4. D razreda sa svojom učiteljicom Marijanom Curić sudjelovali su u tri međunarodna projekta za koja su nagrađeni nacionalnim i europskim oznakama kvalitete rada koje se dodjeljuju odgojno-obrazovnim djelatnicima s izvrsnim eTwinningovim projektima. Prijavom za nacionalnu oznaku kvalitete ocjenjuje se angažman svakog pojedinog člana u projektu. Europsku oznaku kvalitete (European Quality Label - EQL) dodjeljuje Središnja organizacija za potporu (CSO) sa sjedištem u Briselu.
Nacionalna oznaka kvalitete rada dodijeljena je učiteljici i učenicima za rad na međunarodnom projektu Intersection point kojeg su osnovale učiteljice Marijana Curić (Hrvatska) i učiteljica Çimen Sarıaltın (Turska). Projektne aktivnosti spoj su igre i raskrižja različitih kultura kojem je cilj prihvaćanje, tolerancija, razvoj djetetovog fizičkog, emotivnog, društvenog, kognitivnog i jezičnog razvoja.
http://os-sradica-metkovic.skole.hr/?news_id=2827#mod_news .
Europske oznake kvalitete rada dodijeljene sui m za rad na međunarodnim projektima:
Our museum- making known our artistic heritage čiji su autori učiteljica Maria Vicenta Carriazo Yebenes (Španjolska) i učiteljica Marijana Curić (Hrvatska) kroz koji su učenici upoznali poznate hrvatske i europske slikare, njihova djela te likovni jezik. Iz OŠ Stjepana Radića sudjelovala je i učiteljica engleskog jezika Kata Jelačić.
Više o projektnim aktivnostima možete pogledati ovdje:
We grow with music 2 osnovali su učiteljica Marijana Curić (Hrvatska) i učiteljica Katerina Goltsiou (Grčka). U projektu je sudjelovalo više glazbenih škola iz Hrvatske čiji su učitelji sudionici obogatili iskustva učenika te su učenici mogli slušati izvedbe učenika i učitelja na razičitim instrumentima. Učitelji hrvatskih glazbenih škola koji su sudjelovali u projektu su:
Učitelji glazbenih škola također su nagrađeni u projektu .
Iz OŠ Stjepana Radića iz Metkovića još je sudjelovala učiteljica glazbene kulture Anita Cuca Bebić koja je radila s 4.d razredom zajedno s učiteljicom Marijanom Curić .
Neke projektne aktivnosti možete pogledati I poslušati ovdje: http://os-sradica-metkovic.skole.hr/?news_id=2828#mod_news
"Zahvaljujem se kolegama i svojim bivšim učenicima na sudjelovanju u projektima . Hvala #eTwinning! "
Piše: Marijana Curić, učiteljica razredne nastave
:: opširnije ::
Novi projekti- novi izazovi
U školskoj godini 2024./2025. učenici 1. d razreda sa svojom učiteljicom Marijanom Curić sudjelovat će u međunarodnim eTwinning projektima The Artistic Power of Mathematics i Well- being in my life.
Projekt The Artistic Power of Mathematics povezuje matematiku i umjetnost na kreativan i zanimljiv način kroz niz praktičnih i digitalnih aktivnosti. Učenici će se upoznati s geometrijskom umjetnošću, matematičkim konceptima i matematičkim pojmovima. Stvarat će uzorke i slike koristeći se osnovnim oblicima ( kvadratima, krugovima, trokutima). Crtat će cikličke uzorke u stilu Eshera koji je osmislio popločavanje, kako bi istražili simetriju, fraktale i dizajne koji se ponavljaju. U prostoru koji ih okružuje promatrat će i prepoznavat oblike, simetriju i fraktalne uzorke kako bi stvorili svoj projektni zadatak kroz koji će osvijestiti ponavljanje, proporciju, beskonačnost. Stvarat će i mozaike i mandale koristeći različite boje i oblike. Kroz umjetnost savijanja papira učvrstit će matematičke pojmove.
Projekt Well-being in my life vezan je za zabavne aktivnosti kroz koje će se učenici opustitti. Cilj projekta je stvoriti rješenja za podršku sveobuhvatnoj dobrobiti i učenju, zajedno s djecom, mladima i odraslima koji rade s njima. Umjesto da govorimo o maltretiranju i nasilju, naš rad će biti fokusiran na pozitivne aspekte: Kako možemo promovirati zajedništvo i sigurnost u našoj školi i u našem životu. Učenici će nastupati, imati organizirane aktivnosti u knjižnici, muzeju, udrugama u našem zavičaju.
Piše: Marijana Curić
:: opširnije ::
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |