2020-04-02 11:12:38 Obavijest MZO-a za učitelje, učenike i roditelje Tjedan ponavljanja i planiranja (6.-10. travnja) S obzirom na to da ulazimo u drugu fazu nastave na daljinu, kad bismo u nastavnom procesu trebali primijeniti Uputu za vrednovanje i ocjenjivanje u virtualnom okruženju (Bit će objavljena do kraja tjedna, a nakon Uskrsa te bi upute trebalo početi primjenjivati.), važno je da se i učitelji i nastavnici, ali i učenici, pripreme za tu fazu. Zato je sljedeći tjedan (6.-10. travnja) – tjedan ponavljanja i planiranja. Cjelovitu uputu Ministarstava znanosti i obrazovanja možete pročitati OVDJE, a najvažniji naputci za učenike, učitelje i stručne suradnike su sljedeći: UČENICI -Aktivnosti učenika trebaju biti usmjerene na ponavljanje i rješavanje eventualnih zaostataka. -Učenici ne bi trebali tijekom tjedna dobivati nove zadatke od svojih učitelja i nastavnika. -Dovoljno je da učenici razredne nastave prate program Škole na Trećem (HRT3), a učenici predmetne nastave moći će pratiti videolekcije koje su se već prikazivale, odnosno za koje im njihovi nastavnici daju uputu da ih ponove. Na Sportskoj TV bit će prikazivane videolekcije koje su već bile u rasporedu, izborni predmeti i međupredmetne teme. -Sljedeći tjedan naglasak će biti na međupredmetnim temama, kao što su Učiti kako učiti, Osobni i socijalni razvoj i Građanski odgoj i obrazovanje, za koje su pripremljeni videomaterijali. Podsjećamo da su svi sadržaji dostupni i na YouTube kanalima pa će učitelji individualno usmjeriti učenike prema točno određenim obrazovnim sadržajima. UČITELJI i STRUČNI SURADNICI -Učenicima se tijekom sljedećeg tjedna ne daju i ne šalju novi zadatci -Učitelji trebaju u tjednu ponavljanja i planiranja analizirati aktivnost učenika tijekom prethodnih triju tjedana nastave na daljinu te im dati povratnu informaciju je li njihova aktivnost bila u skladu s očekivanjima ili bi je trebalo unaprijediti. -Za učenike koji nisu bili aktivni, razrednici trebaju kontaktirati roditelje kako bi se utvrdio razlog tog nesudjelovanja i pronašlo rješenje za poboljšanje. -Učitelji se upućuju da u Dnevnik rada u E-dnevniku upišu nastavne sate u skladu sa školskim rasporedom, teme nastavnih satova trebaju biti ponavljanje i davanje povratnih informacija učenicima. -Učitelji u tjednu ponavljanja i planiranja trebaju sukladno dokumentu Upute za vrednovanje i ocjenjivanje u virtualnom okruženju planirati na koji način će ga provesti u svojem radu, imajući u vidu da je cilj povratna informacija učenicima o njihovu učenju te vrednovanje usvojenosti bitnih sadržaja i ishoda učenja. Pomoć učiteljima i stručnim suradnicima pružit će se u virtualnim učionicama na Loomenu gdje će mentori Škole za život pružati podršku u osmišljavanju nastave i provedbi novih nastavnih metoda te načina vrednovanja u nastavi na daljinu. -Sljedeći tjedan naglasak mora biti na međupredmetnim temama, kao što su Učiti kako učiti, Osobni i socijalni razvoj i Građanski odgoj i obrazovanje, za koje su pripremljeni videomaterijali dostupni i na YouTube kanalima pa učitelji mogu individualno usmjeriti učenike prema točno određenim obrazovnim sadržajima. -Od stručnih suradnika, ovisno o njihovu djelokrugu rada i nadležnosti, očekuje se da nakon ovih triju tjedana zatraže povratne informacije od učenika ili nastavnika te naprave njihovu analizu i daju prijedlog konkretnih mjera podrške učenicima, a posebno podrške učenicima s teškoćama i darovitim učenicima. Izravno uključivanje svih u nastavu na daljinu je nužno. |
Osnovna škola Stjepana Radića Metković |