2023-07-04 14:39:00 Međunarodni eTwinning projekt STEAM WITH FAIRY TAILES Učenici 3. d r. sudjelovali su u eTwinning projektu STEAM with fairy tales, autorica Aušre Pliekaitienė iz Litve i Marie Mostaki iz Grčke namijenjenom učenicima predškolske dobi i učenicima nižih razreda osnovne škole. Projekt je odobren 19.8. 2022. i proveden u školskoj godini 2022. /2023. u trajanju od rujna do ožujka, s diseminacijom i učiteljskom suradnjom do kraja svibnja. Ciljevi ovog projekta su: sudjelovanje u različitim STEAM aktivnostima temeljenim na bajkama, razvijanje mašte, govornih sposobnosti, bogaćenje rječnika, izražavanje razmišljanja kroz umjetnost i kreativnost, razvoj temeljnih ljudskih vrijednosti te učenje uporabom web alata. Učitelji i učenici su se predstavili u projektu i na zajedničkoj karti označili su svoju školu. Projketni plan možete pogledati klikom na OVDJE. Za najdražu bajku trećaši su izabrali Crvenkapicu i tijekom Tjedna kodiranja u listopadu uradili su zadatke vezane za ovu temu, a sastojali su se od pričanja bajke pomoću kocke pričalice te nadopune crteža preuzetih s Pinteresta. Pisali su i priču prema zadatku – izmijenili su komunikaciju među likovima i osuvremenili bajku i tako je nastala Moderna Crvenkapica. Glasovanjem učenika sudionika projekta za najdražu bajku među ponuđenima, izabrana je Grimmova bajka Ivica i Marica te su zajedno sudjelovali u suradničkim aktivnostima digitalnog crtanja u web alatu notebook.cast prikazujući bajku crtežom. Osim toga, trebali su promišljati kako su se Ivica I Marica na prijateljski način mogli riješili vještice. Najbolje prijedloge zabilježili su i postavili u suradničko sučelje. Sa svojim učiteljima stvarali su svojju bajku i nastavljali su jedni za drugim po dogovoru pisati i stvarati korištenjem slika iz predložaka koje sadrži web alat Story Jumper. Suradnju su ostvarili I na aktivnostima po izboru prema područjima STEAM-a. Trećaši su sa svojom učiteljicom izabrali područje E (engeneering - inženjerstvo) i u malim timovima od različitih materijala su izrađivali vještičinu kuću. Služili su se plastičnim geometrijskim oblicima pomoću kojih su mogli kombinirati i stvarati 3D oblike, drvenim kockama i klokaminom. Učitelji i učenici surađivali su putem videokonferencija, suradničkih web alata i Whats App grupe. Piše uč. razredne nastave Marijana Curić Više o projketu možete pročitati klokom na OVDJE. |
Osnovna škola Stjepana Radića Metković |