2016-04-17 23:26:00 EDUKATIVNE RADIONICE OČUVANJE VODNIH RESURSA: edukativne radionice za učenike 2. razreda Pristup kvalitetnoj vodi od ključne je važnosti za ljude, prirodu i gospodarske djelatnosti. Velike količine vode potrebne su za proizvodnju energije, uzgoj hrane i proizvodnju robe za široku potrošnju. Jasno je da moramo više raditi na unaprjeđenju kvalitete i količine vodnih resursa te osigurati da ih ljudi mudro koriste. Koraci koje moramo poduzeti navedeni su u Planu za očuvanje voda u Europi do 2020, a edukacija djece i mladih ima cilj osigurati očuvanje vode u budućnosti. Tako je u sklopu prekograničnoga projekta Održivo upravljanje vodnim resursima, koji Europska unija financira putem IPA prekograničnoga programa Hrvatska – Crna gora 2007. – 2013., prošli je tjedan u OŠ Stjepana Radića održana edukativna radionica s nazivom Očuvanje vodnih resursa – osiguranja uredne i sigurne javne vodoopskrbe i gubici vodoopskrbne mreže. Radionica je bila namijenjena učenicima drugih razreda, a održao ju je edukator iz tvrtke Aqualibera iz Zagreba Jurica Kovač uz suradnju metkovske tvrtke Metković d.o.o za vodoopskrbu i odvodnju i njenog direktora, voditelja ovog projekta, Matka Jerkovića. Za svaki razredni odjel u trajanju jednog školskog sata, gospodin Jurica Kovač upoznao je učenike s rizicima upotrebe nečiste vode, podizanju svijesti o važnosti očuvanja zdravstvene ispravnosti vode za piće te ih je upoznao s vodovodnom mrežom. Uz zanimljiv animirani film učenicima je bilo lakše pratiti kako voda od izvorišta dolazi do korisnika i koliko je važno brinuti se za uredno funkcioniranje vodoopskrbnoga sustava, a posebno sustava na području grada Metkovića. Korisna i zanimljiva radionica završila je podjelom prigodnih poklona za djecu, edukativnih slikovnica i paketa slatkiša. Gospodi Kovaču i Jerkoviću zahvaljujemo na uloženom trudu i poklonima, a nadamo se da će se ova suradnja nastaviti i u budućnosti. Fotogaleriju radionice u svim drugim razredima pogledajte pod OPŠIRNIJE!
|
Osnovna škola Stjepana Radića Metković |