Učitelji u školskim klupama
Školski praznici su vrijeme odmora za učenike, a učitelji to vrijeme koriste za nadoknađivanje propuštenih obaveza i unapređivanje svojih vještina. Tako su ove praznike učiteljice i stručne suradnice Škole iskoristile za povratak u klupe u ulozi učenika i dvodnevnu edukaciju MiniMindfulness-promocija otpornosti i emocionalnih vještina učenika koju je u sklopu preventivnog programa financiralo Ministarstvo znanosti i obrazovanja.
Edukaciju su održale izv. prof. dr. sc. Josipa Mihić s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu i Tanja Babić Franjkić, mag. psych. Interaktivnom edukacijom učitelji su dobili teorijska znanja i socio-emocionalne vještine potrebne za provođenje radionica s učenicima kao i Kurikul MiniMindfulnessa koji obuhvaća radionice za učenike 1.-4-razreda.
Cilj programa je potaknuti i motivirati učitelje na provođenje preventivnih aktivnosti putem kojih će učenici dobiti vještine i kompetencije koji će im pomoći u nošenju s izazovima odrastanja i doprinijeti njihovom zdravom socio-emocionalnom odrastanju.
Učitelji su kroz interaktivnu dvodnevnu edukaciju osvještavali svoje socio-emocionalne vještine te ih osnaživali kako bi iste mogli provoditi sa svojim učenicima. Učenici će putem radionica usvajati vještine identificiranja vlastitih emocija, povezivanja osjećaja, vrijednosti i misli, samokontrole, samoefikasnosti, razvijanja interesa, i korištenja strategija upravljanja stresom.
Kako je bilo tijekom edukacije i jesu li učitelji samo učili ili su se i zabavljali radeći zmaja i Brigojedca, kao što će i njihovi učenici u sklopu programa MiniMindfulnessa, možete vidjeti u fotogaleriji u privitku.
Piše pedagoginja Nikolina Vugdelija, prof.