SVJETSKI DAN OSOBA S DOWNOVIM SINDROMOM
OPET JE VESELO U NAŠIM RAZREDIMA
U posebnom razrednom odjelu uz pjesmu i smijeh, ali i edukaciju, obilježili smo Svjetski dan osoba s Downovim sindromom.
Cijeli smo se tjedan pripremali za ovaj dan. Marljivo smo učili i ponavljali već dobro utvrđeno gradivo o kromosomima. Osobe s Downovim sindromom na 21. paru imaju jedan dodatni kromosom. Zato su bogatije su za kromosom ljubavi, prijateljstva i topline.
Došlo je vrijeme da naučeno znanje i primijenimo. Leptiri su predstavljali kromosome. Točno smo izbrojili leptirova krila, sva 23, a ono 21. krilo posebno smo označili uz pomoć naših asistentica: Jelene Tutavac, Kristine Marević, Ivane Pavičić, Ive Jarak, Danijele Prce i Jelene Kešine, kao i učiteljica: Petre Talajić, Matilde Rodin i Antonele Markotić.
Našemu slavlju pridružile su se ravnateljica Božena Nikoletić, pedagogica Nikolina Vugdelija i socijal-pedagogica Snježana Nikolić sa studentom Stankom Šimovićem. Svima im od srca zahvaljujemo!
U znak podrške svim osobama s Downovim sindromom svi smo obukli šarene rasparene čarape.
Naučili smo jednu važnu lekciju o različitosti, jednakosti, pripadanju, prihvaćanju i poštivanju. Osobe s Downovim sindromom imaju potrebe za hranom , pićem, zrakom i životom, potrebu da vole i budu voljeni baš kao svatko od nas svaki dan. Nisu to nikakve posebne potrebe, zato ih ne volimo tako zvati jer su to stvarne i obične potrebe.
Svakodnevno se borimo protiv predrasuda vezanih uz sve nas, a osobito uz naše prijatelje sa Downovim sindromom. Zato bismo ovaj put voljeli razbiti jednu od predrasuda koja je nastala iz kampanje o šarenim rasparenima čarapama koja govori kako ih osobe s Downovim sindromom ne mogu upariti. Znate što? Mogu, i to sami! Ako ne vjerujete, naša prijateljica Gabi će vam pokazati!
Antonela Markotić, prof. reh
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |