preskoči na sadržaj
Vijesti

TREĆI MEDIJSKI DAN

DJECA MEDIJA PONOVNO U NAŠOJ ŠKOLI

Povodom Međunarodnoga dana obitelji, u ponedjeljak, 15. svibnja 2017. godine u našoj je školi organiziran Medijski dan. Naši dragi suradnici iz Društva za komunikacijsku i medijsku pismenost iz Zagreba već treću godinu zaredom održali su radionice i predavanja za učenike, roditelje i učitelje naše škole.

Piše uč. hrvatskoga jezika Ines Vukoja, prof.

Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu od siječnja 2017. godine provodi projekt Djeca medija za aktivno građanstvo – treninzi medijske pismenosti u 11 hrvatskih županija i u Gradu Zagrebu uz potporu Ministarstva znanosti i obrazovanja. U okviru ovoga projekta i u našoj su školi 15. svibnja 2017. godine održali radionice medijske pismenosti za predstavnike učenika od 5. do 8. razreda te predavanja za roditelje, učitelje i stručne suradnike. Roditeljima je predavanje održao prof. Danijel Labaš, Alma Mujčinović i Ines Marinčić odradile su radionice s učenicima, a prof. Lana Ciboci održala je interaktivno predavanje učiteljima. Predavanja i radionice bile su usmjerene na oglašavanje u medijima, medijske manipulacije te  korištenje novih medija u poboljšanju komunikacije.

Klikom na OPŠIRNIJE pročitak više!


Prije radionica novinarke naše škole Ana Putica i Katarina Pratežina razgovarale su s gospodinom Danijelom Labašem o radu Djece medija, o radionicama u našoj školi, o pozitivnim i negativnim strana medija te o medijskoj pismenosti. On im je, između ostaloga, rekao da će ove godine na radionicama s djecom govoriti o varljivome svijetu reklama, a s roditeljima i s učiteljima o lažnim vijestima te o ulozi medija u obitelji. Naime, osim edukacije djece, jedan od ciljeva ovogodišnjega projekta Djece medija je upozoriti roditelje na moguće rizike i opasnosti koje mediji nose te im dati korisne savjete kako mogu iskoristiti prednosti tehnologije i medija za zbližavanje cijele obitelji. Profesor Labaš također je istaknuo da su Djeca medija jako ponosna što su, na temelju uspješnoga rada u hrvatskim školama, prepoznata i u Europi kao jedan od deset najboljih medijskih projekata u Europskoj uniji.

Na svojoj Facebook stranici Djeca medija objavila su dojmove koje su ponijeli iz Metkovića: „U dragom Metkoviću, gdje smo sada već tradicionalno uživali, u OŠ Stjepana Radića održali smo i posljednje radionice u sklopu projekta Djeca medija za aktivno građanstvo - treninzi medijske pismenosti. Predavali smo učenicima, nastavnicima i roditeljima i vjerujemo da ćemo doći opet, na obostrano zadovoljstvo.“

Vjerujemo i mi da će se ova uspješna suradnja nastaviti i da ćemo i dalje svim snagama raditi na medijskom opismenjavanju naših sadašnjih i budućih generacija.

U nastavku pročitajte što su naši učenici naučili i kako im je bilo na radionicama medijske pismenosti.

„Oglasi ne smiju diskriminirati niti poticati maloljetnike da mrze svoje tijelo jer nije željenog oblika. Ne smiju poticati ponašanje koje je štetno za zdravlje ili prikazivati maloljetnike u opasnim situacijama… Puno reklama cilja upravo na djecu jer ona imaju veliki utjecaj na roditelje, a i svoj džeparac koji bi rado (baš kao i ja) potrošili na kojekakve gluposti viđene na reklamama…“ (Korina, 6.r.)

„Članovi Djece medija organizirali su radionicu o reklamama kako bi informirali mlade o svim prednostima i nedostatcima reklama. Saznali smo kako je u nekim reklamama prisutan rasizam, kao i omalovažavanje, ali s druge strane, u nekima se nalaze i humanitarni sadržaji koji pomažu ljudima. Naučili smo nešto i o skrivenom oglašavanju koje je inače kažnjivo… Radionica mi se jako svidjela. Cijelo nam je vrijeme bilo zabavno. Smatram da se ovakve radionice trebaju češće održavati kako bi mladi postali medijski pismeni.“ (Katarina, 8.r.)

„Ines i Alma iz Djece medija poučile su nas mnogim bitnim stvarima vezanima za svijet reklama. Žao mi je što nismo imali dovoljno vremena da napravimo vlastitu reklamu, ali smo odradili par radionica o skrivenom oglašavanju i o reklamama koje su izbačene s tržišta. Zabavili smo se i naučili nešto novo. Nadam se ponovnom susretu sljedeće godine.“ (Lea, 6.r.)

„Djeca medija i ove su godine posjetila našu školu. Ovaj put sudjelovali smo na radionicama o reklamama. Cilj im je bio da nam prikažu kako reklame utječu na nas i na naše odluke o kupnji. Naučili smo koje su pozitivne, a koje negativne strane oglašavanja te kako su u nekim reklamama skrivene negativne poruke. Predavanje mi se jako svidjelo i voljela bih da se još ovakvih radionica održi u našoj školi.“ (Ana, 8.r.)

„Na radionici smo saznali puno toga o reklamama i kako one utječu na djecu. Učili smo kako prepoznati prikriveno oglašavanje u filmovima, časopisima i na internetskim stranicama. Preporučili su nam, a sada i mi vama to preporučujemo, da instaliramo Addblocker, aplikaciju koja blokira reklame. Svi smo se zabavili i puno toga naučili, zato Djeci medija jedno veliko HVALA!“ (Marko, 6.r.)



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivana Čarapina   datum: 29. 5. 2017.

Tražilica

 

 



DOKUMENTI


Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


Anketa
Kakav imate odnos sa svojim roditeljima?





KORISNI LINKOVI
Korisni linkovi

Časopisi
 • Drvo znanja
 • Bug
 • Geo


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka




preskoči na navigaciju