MEDIJSKA PISMENOST
Medijska pismenost – abeceda za 21. stoljeće
Portal medijskapismenost.hr proizašao je iz kampanje Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a „Birajmo što gledamo“ koja je kroz različite primjere prikazala mogući utjecaj medija na djecu i roditelje. U svijetu beskonačnog medijskog izbora i lako dostupnih sadržaja, u kojem za medije više ne postoje granice, cilj ovoga portala je pružiti informaciju o tome što su mediji i kako oni djeluju. Učiteljima i roditeljima pruža nove teme i alate u poučavanju djece, koja bi trebala naučiti vrednovati i kritički promišljati medijske sadržaje, a kako bi se zaštitila od sadržaja koji su potencijalno štetni za njihov razvoj. Iako možda današnje generacije djece znaju više o tehnologiji i pojedinim medijima, odrasli znaju više o životu.
Zanimljivih sadržaja neće nedostajati, zato redovite pratite medijaskapismenost.hr
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |