PRIRODA i BIOLOGIJA
KREATIVNA BIOLOGIJA
Učenici 5. razreda na satu Prirode učili su o osnovnoj građevnoj jedinici svih živih bića – stanici. Nakon što su usvojili znanja o stanici, trebali su izraditi model stanice s ciljem da uoče razliku u građi biljne i životinjske stanice. Koristeći različite materijale(glinamol, stiropor, plastelin i dr.) nastali su maštoviti modeli koje su nastavnice prirode Vesna Pavlović i Nataša Jakišić izložili u učionici.
Učenici osmih razreda imali su zadatak izraditi model molekule DNA i model živčane stanice. Nastavno gradivo Biologije osmog razreda upoznaje učenike s građom organizma čovjeka i promjenama koje se u njemu zbivaju. Obrađujući nastavno gradivo učenici su dobili zadatak izrade modela molekule DNA. Njihovi radovi upotpunili su nastavu Biologije i omogućili bolje razumijevanje građe molekule koja skriva tajnu genetskog nasljeđivanja.
Nakon obrade živčanog sustava učenici su zamislili i napravili modele živčane stanice –osnovne jedinice građe i djelovanja živčanog sustava.
Na ovaj način učenici su još jednom potvrdili svoju kreativnost i obogatili svoje znanje još jednim novim iskustvom i metodom učenja.Time su pokazali da je najbolje znanje kombinacija teorije i prakse.
Piše uč. prirode i biologije Vesna Pavlović, nast.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |