preskoči na sadržaj
Vijesti

Code Week (19. - 23. listopada 2022.)

PROGRAMIRAJ - OSJEĆAJ - NAUČI 

Učenici 3.d razreda sa svojom učiteljicom Marijanom Curić obilježili su Code Week provodeći aktivnosti radionice PROGRAMIRAJ-OSJEĆAJ-NAUČI autorice Alenke Miljević, za koju je učiteljica Marijana organizirala događaj na internetskim stranicama Europe Code Week u trajanju od 19. do 23. listopada 2022. Mrežnu stranicu možete pogledati klikom na OVDJEPredviđeno vrijeme trajanja radionice bilo je 90 minuta.  

Ciljevi učenja, vještine i kompetencije 

  • Prepoznavanje, objašnjavanje i razumijevanje vlastitih emocija                           
  • Prepoznavanje i razumijevanje tuđih emocija – razvijanje empatije 
  • Planiranje i davanje uputa,  Svijest o prostoru – lijevo/desno/naprijed/natrag  
  • Razvijanje vještina usmene komunikacije 

Klikom na fotografije iznad, dobit ćete uvećane fotografije!

Aktivnosti i uloge 

Učitelj: Priprema kartice s riječima na kojima piše “sretno”, “tužno”, “ljuto”, “uplašeno”, priprema slike koje prikazuju različite emocije, daje objašnjenje I provjerava razumijevanje emocija, upoznaje djecu s gumbima Bee – Bota i kako njima upravljati 

Učenici: Razmišljaju i izražavaju osjećaje, uče davati upute Bee – Botu, crtaju slike s različitim osjećajima, procjenjuju se međusobno i daju podršku jedni drugima 

Detaljniji opis projekta pogledajte klikom na OPŠIRNIJE, a kratki video možete pogledati klikom na OVDJE

Piše uč. razredne nastave Marijana Curić, uč. 


Što nam je potrebno? 

Slike s različitim emocijama (ljudi s različitim izrazima lica ili emotikoni) , Bee – Bot i prozirna podloga za Bee – Bota, emotikoni. 

Opis aktivnosti: 

  1. Radionica je započela pitanjem “Kako se osjećate danas?” Učenici su izrazili svoje osjećaje, a zatim su izrazili razloge zašto se tako osjećaju. Spoznali su da za isti osjećaj imaju različite razloge. To im je pomoglo u razumijevanju vlastitih, ali i tuđih emocija. 
  1. Nemamo Bee-Bota. Nacrtala sam podlogu na školsku ploču i Bee – Bota sam smjestila u taj prostor. Usmeno smo opisali njegov izgled, a zatim smo osvijestili prostor / lijevo, desno, naprijed, natrag. Postavila sam kartice s riječima u tablicu “podlogu” i pokazala sam im kako upravljati Bee – Botom. 
  1. Nakon ove vježbe učenici su davali upute Bee-Botu, npr. Kako doći do osjećaja “tužno”? Jedan je učenik davao upute, drugi je izvršavao, a ostali učenici su se izjašnjavali jesu li upute pravilno izvršene. U situacijama gdje su učenici glasali da su upute pogrešne, naredbe su poništene i postupak je ponovljen. Pri tom su učenici trebali paziti na ton i intonaciju govora kako bi povratne informacije davali pozitivnim tonom.  
  1. Učenici su crtali emotikone koji predstavljaju osjećaje sretno, tužno, uplašeno, ljuto, nakon čega su glasanjem izabrali po jedan od učeničkih radova koje smo postavili na podlogu i korištenjem sličica/ emotikona ponovno su davali upute Bee – Botu kako doći do određenog osjećaja. Učenici su pri tom izražavali situacije kada su oni sretni, tužni, ljuti ili uplašeni. Na ovaj način imali su priliku spoznati da ljudi imaju različite razloge za osjećaje te da ih treba razumjeti i prihvatiti. 
  1. Kako dati podršku nekome to se osjeća tužno ili uplašeno? Izražavanjem osjećaja osvijestili su da su sve emocije prihvatljive. 

Zaključak

Učenici su tijekom rasprave naučili o različitim razlozima zbog kojih mogu biti tužni, ljuti, uplašeni ili sretni. Prepoznaju vlastite osjećaje i što ih je uzrokovalo te razumiju osjećaje drugih ljudi. Osvijestili su prostor, pozitivnu intonaciju i stil govora. 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivana Čarapina   datum: 4. 11. 2022.

Tražilica

OGLASNA PLOČA

 



DOKUMENTI

1.


ŠKOLSKI AKTI

Kalendar
« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji


Anketa
Kakav imate odnos sa svojim roditeljima?





KORISNI LINKOVI
Korisni linkovi

Časopisi
 • Drvo znanja
 • Bug
 • Geo


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Forum




preskoči na navigaciju