Trećaši na izvanučioničkoj nastavi
U ponedjeljak, 10. studenoga 2014. godine učenici svih trećih razreda Osnovne škole Stjepana Radića zajedno s područnim školama Bijeli Vir i Mlinište tijekom obrađivanja sadržaja iz prirode i društva o svojoj županiji posjetili su Dubrovnik i upoznali se s kulturno-povijesnim spomenicima županijskog središta.
Prije dolaska u Dubrovnik svratili su u Trsteno i posjetili Arboretum – najstariji spomenik vrtne arhitekture u Hrvatskoj. Prošetali su i razgledali perivoje sa sredozemnim i egzotičnim biljkama.
U Dubrovniku su ih dočekali vodiči i svojim pričama o nastanku Dubrovnika i kulturno- povijesnim spomenicima (Onofrijeve česme, Franjevački samostan, palača Sponza, zvonik, crkva sv.Vlaha ) proveli ih kroz prošlost. Upoznali su se s različitim načinima vladanja i predmetima u Kneževom dvoru, a u Akvariju su uživali u raznolikom i bogatom biljnom i životinjskom svijetu Jadranskog mora.
Nakon kulturno – povijesnog obilaska krenuli su u obilazak zgrade županije i županijske vijećnice u sklopu teme iz Građanskog odgoja i obrazovanja. Susreli su se dožupanicom Marijom Vučković koja ih je povela u obilazak ureda župana i zgrade županije, a na kraju su završili u velikoj vijećnici gdje su kao pravi odgovorni građani imali priliku poslušati zanimljive podatke i sami sudjelovati postavljanjem pitanja dožupanici.
Nakon ručka posjetili su zračnu luku u Čilipima i upoznali se sa zanimljivostima zračnog prometa, prošetali aerodromom, rendgenom, autobusom se provozali uz samu pistu.
Pri povratku svratili su u Ston i razgledali solanu, upoznali su se s načinom dobivanja soli iz mora, prošetali starim dijelom Stona i iz daljine razgledali stonske zidine.
Puni dojmova i novih informacija završili su izvanučioničnu nastavu uz pjesmu i krenuli put Metkovića.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |