Međunarodni eTwinning projekt
WE GROW WITH MUSIC
Tijekom šk.g. 2022./2023. učenici 3. d razreda sudjelovali su u međunarodnom projektu We grow with music autorica učiteljice Marijane Curić iz OŠ Stjepana Radića i učiteljice flaute, Mihaele Pavlović iz OGŠ Metković. Ciljevi ovog projekta bili su : upoznati Europsku kulturnu baštinu razmjenom iskustava, steći znanja, iskustva i vještine iz područja Glazbene kulture, posjećivati kulturne događaje, predstavljati svoj rad, poboljšati digitalne kompetencije, stvarati ugodno, pozitivno ozračje i razvijati međusobno prijateljstvo . Učenici su se na početku predstavili I izradili logotipe u web alatu Canva nakon čega su glasali za najbolji logotip našeg razreda, a zatim za najbolji logotip projekta.
Slika 1 – Logotipi koje su izradili učenici 3.d r. u web alatu Canva - rad u paru
Piše uč. razredne nastave Marijana Curić
Klikom na OPŠIRNIJE pročitajte više o projektu.
Slika 2 – Glasovanje za najbolji logo projekta u web alatu Canva
Slika 3- Pobjednički logotip projekta je rad uč. 2. r. OŠ Sanguinetto, iz Italije
Kroz aktivnosti tijekom rada osvijestili su razliku između metra i ritma te su izvodili glazbu pjevanjem, sviranjem i pokretom. Vježbali su i Canon prema primjeru iz udžbeničkog materijala- pjesma Gle, ide jež
RITAM/METAR - Aktivnost sudionika projekta (Padlet)
U studenom, na Svjetski dan tolerancije bili su na koncertu flautista OGŠ Metković u Ustanovi za kulturu i sport, u organizaciji učiteljice Mihaele Pavlović te su imali zadatak pratiti program, aktivno slušati i bilježiti zadano na listiću te vrednovati izvedbe učenika - Koja ti se izvedba najviše svidjela i zašto?
Slika 3 i 4 - Primjer listića za praćenje programa i vršnjačkog vrednovanja
Slika 5- Kolaž fotografija- posjet događaju
Slika 6 – Prikaz aktivnosti ostalih sudionika projekta
Suradnja unutar škole ostvarila se sa školskom psihologinjom Majom Jurinović koja je s učenicima uradila radionicu na temu Izražavanje osjećaja kroz glazbu tijekom koje su učenici slušali glazbu različitih žanrova te su slušajući glazbu izražavali svoje osjećaje crtanjem I pokretom. Različitim emocijama su reagirali na različite žanrove glazbe.
Slika 7 – Radionica Izražavanje osjećaja kroz glazbu, psihologinja Maja Kapustić
Slika 8 - Kolaž fotografija s radionice Izražavanje osjećaja kroz glazbu
Prosinac je bio u blagdanskom ozračju. Putem videokonfeencija učenici su slušali jedni druge te su doživjeli radost zajedništva i ljepotu različitosti upoznavajući europske jezike, melodij i instrumente.
U siječnju su po izboru mogli izabrati i obraditi primjer filmske glazbe, a trećaši su taj zadatak povezali s obveznom lektirom Vlak u snijegu i obradili su pjesmu Himna zadrugara koju su zajednički izvodili pjevanjem i sviranjem. U veljači su se upoznali s trodijelnom kompozicijom i na razne načine uočavali i pokazivali njezine dijelove: pljeskanjem ručicama i udaranjem olovčicama, podijeljeni u tri skupine osmislili su i izveli pokrete uz pjevanje bez matrice i uz matricu. Učenici vole stvarati te su iznimno uživali u ovoj aktivnosti. U Posebnoj skupini učenik Vinko Kraljević svirao nam je Blistaj, blistaj zvijezdo mala kao primjer trodijelne pjesme. Pjesma KIŠA, osmišljavanje pokreta Tijekom veljače obilježili su I Svjetski dan interneta.
Oponašanje životinja, njihovog kretanja i glasanja, učenici su vježbali tijekom ožujka kroz skladbu Kokoši i pijetlovi, Camila Saensa, a također su pjevali i kanon za pjesmu Kokotiček (iz Vlak u snijegu). Oponašanje životinja: Kokoš i pijetao, Camile Saens i pjesma Kokotiček - kanon ( U Posebnoj skupini) Krajem travnja obilježili su World Jazz Day analizirajući pjesmu Don’t worry be happy, Bobby McFerina korištenjem umne mape i podjelom zadataka, a u svibnju Majčin dan – pjevali su pjesmu posvećenu majci uz izradu čestitke namijenjene majci. Pjesma je uspavanka, usporedili su sličnosti i razlike sa skladbom Noccturno F. Chopena .
Slika 9 - kolaž fotografija – webinar povodom Majčinog dana
Slika 10 – Usporedba pjesme o majci i skladbe Nocturno, F. Chopen
Projekt je završen u lipnju izradom zajedničkog rada - e- book u kojoj je svaki aktivni partner sa svojim učenicima predstavio po jednu tradicijsku pjesmu svog zavičaja te evaluacijom učitelja i učenika koja je provedena i na samom početku projekta.
U projektu su aktivno sudjelovali učitelji: Hrvatske, Turske, Grčke, Poljske i Italije.
Projekt We grow with music ne može biti vrednovan od eTwinning nacionalne komisije jer po novim pravilima eTwinninga autori projekta ne mogu biti iz iste države.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |