preskoči na sadržaj
Vijesti

Međunarodni eTwinning projekt

WE GROW WITH MUSIC

Tijekom šk.g. 2022./2023. učenici 3. d razreda sudjelovali su u međunarodnom projektu We grow with music autorica učiteljice Marijane Curić iz OŠ Stjepana Radića i učiteljice flaute, Mihaele Pavlović iz OGŠ Metković. Ciljevi ovog projekta bili su : upoznati Europsku kulturnu baštinu razmjenom iskustava, steći znanja, iskustva i vještine iz područja Glazbene kulture, posjećivati kulturne događaje, predstavljati svoj rad, poboljšati digitalne kompetencije, stvarati ugodno, pozitivno ozračje i razvijati međusobno prijateljstvo . Učenici su se na početku predstavili I izradili logotipe u web alatu Canva nakon čega su glasali za najbolji logotip našeg razreda, a zatim za najbolji logotip projekta.

Slika 1 – Logotipi koje su izradili učenici 3.d r. u web alatu Canva - rad u paru

Piše uč. razredne nastave Marijana Curić

Klikom na OPŠIRNIJE pročitajte više o projektu.


Slika 2 – Glasovanje za najbolji logo projekta u web alatu Canva

Slika 3- Pobjednički logotip projekta je rad uč. 2. r. OŠ Sanguinetto, iz Italije

Kroz aktivnosti tijekom rada osvijestili su razliku između metra i ritma te su izvodili glazbu pjevanjem, sviranjem i pokretom. Vježbali su i Canon prema primjeru iz udžbeničkog materijala- pjesma Gle, ide jež

RITAM/METAR - Aktivnost sudionika projekta (Padlet)

Gle, ide jež - kanon

U studenom, na Svjetski dan tolerancije bili su na koncertu flautista OGŠ Metković u Ustanovi za kulturu i sport, u organizaciji učiteljice Mihaele Pavlović te su imali zadatak pratiti program, aktivno slušati i bilježiti zadano na listiću te vrednovati izvedbe učenika - Koja ti se izvedba najviše svidjela i zašto?

Slika 3 i 4 - Primjer listića za praćenje programa i vršnjačkog vrednovanja

Slika 5- Kolaž fotografija- posjet događaju

Slika 6 – Prikaz aktivnosti ostalih sudionika projekta

Suradnja unutar škole ostvarila se sa školskom psihologinjom Majom Jurinović koja je s učenicima uradila radionicu na temu  Izražavanje osjećaja kroz glazbu tijekom koje su učenici slušali glazbu različitih žanrova te su slušajući glazbu izražavali svoje osjećaje crtanjem I pokretom. Različitim emocijama su reagirali na različite žanrove glazbe.

Slika 7 – Radionica Izražavanje osjećaja kroz glazbu, psihologinja Maja Kapustić

Slika 8 - Kolaž fotografija s radionice Izražavanje osjećaja kroz glazbu

 

Prosinac je bio u blagdanskom ozračju. Putem videokonfeencija učenici su slušali jedni druge te su doživjeli radost zajedništva i ljepotu različitosti upoznavajući europske jezike, melodij i instrumente.

U siječnju su po izboru mogli izabrati i obraditi primjer filmske glazbe, a trećaši su taj zadatak povezali s obveznom lektirom Vlak u snijegu i obradili su pjesmu Himna zadrugara koju su zajednički izvodili pjevanjem i sviranjem.  U veljači su se upoznali s trodijelnom kompozicijom i na razne načine uočavali i pokazivali njezine dijelove: pljeskanjem ručicama i udaranjem olovčicama, podijeljeni u tri skupine osmislili su i izveli pokrete uz pjevanje bez matrice i uz matricu. Učenici vole stvarati te su iznimno uživali u ovoj aktivnosti. U Posebnoj skupini učenik Vinko Kraljević svirao nam je Blistaj, blistaj zvijezdo mala kao primjer trodijelne pjesme.     Pjesma KIŠA, osmišljavanje pokreta Tijekom veljače obilježili su I Svjetski dan interneta.

Oponašanje životinja, njihovog kretanja i glasanja, učenici su vježbali tijekom ožujka kroz skladbu Kokoši i pijetlovi, Camila Saensa, a također su pjevali i kanon za pjesmu Kokotiček (iz Vlak u snijegu). Oponašanje životinja: Kokoš i pijetao, Camile Saens i pjesma Kokotiček - kanon ( U Posebnoj skupini) Krajem travnja obilježili su World Jazz Day analizirajući pjesmu Don’t worry be happy, Bobby McFerina korištenjem umne mape i podjelom zadataka, a u svibnju Majčin dan – pjevali su pjesmu posvećenu majci uz izradu čestitke namijenjene majci. Pjesma je uspavanka, usporedili su sličnosti i razlike sa skladbom Noccturno F. Chopena .

Slika 9 - kolaž fotografija – webinar povodom Majčinog dana

Slika 10 – Usporedba pjesme o majci  i skladbe Nocturno, F. Chopen

 Projekt je završen u lipnju izradom zajedničkog rada - e- book u kojoj je svaki aktivni partner sa svojim učenicima predstavio po jednu tradicijsku pjesmu svog zavičaja te evaluacijom učitelja i učenika koja je provedena i na samom početku projekta.  

Zajednički proizvod/ e- knjiga / Tradicijska glazba- Europska kulturna baština / Projekt We grow with music

U projektu su aktivno sudjelovali učitelji: Hrvatske, Turske, Grčke, Poljske i Italije.

Projekt We grow with music ne može biti vrednovan od eTwinning nacionalne komisije jer po novim pravilima eTwinninga autori projekta ne mogu biti iz iste države.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivana Čarapina   datum: 15. 6. 2023.

Tražilica

OGLASNA PLOČA

 



DOKUMENTI

1.


ŠKOLSKI AKTI

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Anketa
Kakav imate odnos sa svojim roditeljima?





KORISNI LINKOVI
Korisni linkovi

Časopisi
 • Drvo znanja
 • Bug
 • Geo


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Forum




preskoči na navigaciju