Međunarodni eTwinning projekt
STEAM WITH FAIRY TAILES
Učenici 3. d r. sudjelovali su u eTwinning projektu STEAM with fairy tales, autorica Aušre Pliekaitienė iz Litve i Marie Mostaki iz Grčke namijenjenom učenicima predškolske dobi i učenicima nižih razreda osnovne škole. Projekt je odobren 19.8. 2022. i proveden u školskoj godini 2022. /2023. u trajanju od rujna do ožujka, s diseminacijom i učiteljskom suradnjom do kraja svibnja.
Ciljevi ovog projekta su: sudjelovanje u različitim STEAM aktivnostima temeljenim na bajkama, razvijanje mašte, govornih sposobnosti, bogaćenje rječnika, izražavanje razmišljanja kroz umjetnost i kreativnost, razvoj temeljnih ljudskih vrijednosti te učenje uporabom web alata. Učitelji i učenici su se predstavili u projektu i na zajedničkoj karti označili su svoju školu. Projketni plan možete pogledati klikom na OVDJE.
Za najdražu bajku trećaši su izabrali Crvenkapicu i tijekom Tjedna kodiranja u listopadu uradili su zadatke vezane za ovu temu, a sastojali su se od pričanja bajke pomoću kocke pričalice te nadopune crteža preuzetih s Pinteresta. Pisali su i priču prema zadatku – izmijenili su komunikaciju među likovima i osuvremenili bajku i tako je nastala Moderna Crvenkapica. Glasovanjem učenika sudionika projekta za najdražu bajku među ponuđenima, izabrana je Grimmova bajka Ivica i Marica te su zajedno sudjelovali u suradničkim aktivnostima digitalnog crtanja u web alatu notebook.cast prikazujući bajku crtežom.
Osim toga, trebali su promišljati kako su se Ivica I Marica na prijateljski način mogli riješili vještice. Najbolje prijedloge zabilježili su i postavili u suradničko sučelje. Sa svojim učiteljima stvarali su svojju bajku i nastavljali su jedni za drugim po dogovoru pisati i stvarati korištenjem slika iz predložaka koje sadrži web alat Story Jumper. Suradnju su ostvarili I na aktivnostima po izboru prema područjima STEAM-a. Trećaši su sa svojom učiteljicom izabrali područje E (engeneering - inženjerstvo) i u malim timovima od različitih materijala su izrađivali vještičinu kuću. Služili su se plastičnim geometrijskim oblicima pomoću kojih su mogli kombinirati i stvarati 3D oblike, drvenim kockama i klokaminom.
Učitelji i učenici surađivali su putem videokonferencija, suradničkih web alata i Whats App grupe.
Piše uč. razredne nastave Marijana Curić
Više o projketu možete pročitati klokom na OVDJE.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |