eTwinning Day; učenici predstavljaju projekte
OUR MUSEUM- making known our artistic heritage
Povodom eTwinning dana koji se obilježava 9.svibnja učenici 4.d razreda pripremili su predstavljanje projekta Our museum- making known our artistic heritage, autora Maríe Vicenta Carriazo Yébenes (Španjolska) i Marijane Curić (Hrvatska) kroz koji su poboljšali znanje likovnog jezika, upoznali neke naše slikare i njihova poznata djela, upoznali učenike iz drugih zemalja te su se putem videokonferencija družili s njima kroz razgovore o školama, hobijima, tradiciji, muzejima itd. Na početku projekta učenici su anketirani o poznavanju naših slikara, a kroz usustavljene radove u različitim web alatima mogli su upoznati i slikare drugih europskih zemalja. Svaka zemlja sudionica je napravila svoje logotipe te su učenici izglasali pobjednički- učenici iz Poljske su po njihovom mišljenju bili najuspješniji u toj aktivnosti. Učenici su izradili pojmovnik- Art Glossary, predstavljen u web alatu Genially u kojem su uz pomoć svojih učitelja upisivali riječi -pojmove vezane za boje, materijale koji se mogu reciklirati, materijale koje koriste u radu za likovnu kulturu i stilove slikarstva, svatko na svom jeziku. Iste riječi snimili su audio zapisima kako bi međusobno mogli poslušati kako neka riječ zvuči na Španjolskom, Poljskom, Grčkom i Hrvatskom. Zanimljivo je bilo poslušati razlike, ali uočiti i sličnosti sa slavenskim jezikom (Poljskim). Pojmovi su predstavljeni slikovno i zapisani na engleskom jeziku. U projektu je sudjelovala i naša učiteljica engleskog jezika Kata Jelačić koja je učenicima čitala pojmove i po potrebi prevodila značenja riječi s kojima se dosad nisu susretali.
Klikom na fotografiju ispod pokrenite web alat Genially!
Piše uč. razredne nastave Marijana Curić
Klikom na OPŠIRNIJE pročitajte više informacija o projektu.
Kroz sljedeće projektne aktivnosti učenici su upoznali neke hrvatske slikare po učiteljičinom izboru- Josip Franjo Mücke, Oton Iveković, Vlaho Bukovac, Ivan Meštrović, Jozo Kljaković, Edo Murtić, Edo Kovačević i Mladen Veža. Koristeći se internetskim izvorima učenici su podijeljeni u parove izradili bilješke, a zatim i umne mape koje su uključivale njihove kratke biografije i njihova najpoznatija djela.
Uz zapise dodali su i poneke slike, a zatim su u razredu predstavili svoje radove. (Kliknite na ime slikara i pokrenite video!)
Vlaho Bukovac, Ivan Meštrović, Josip Franjo Mücke, Oton Iveković, Edo Murtić , Jozo Kljaković
Umne mape, 4.d
Zajednički rad svih sudionika u projektu možete pogledati klikom na OVDJE.
Učiteljica je u nastavi integrirala projektne aktivnosti pa su učenici tako učili o dolasku Hrvata na naše prostore (Priroda i društvo) i povezali s likovnom kulturom tako da su analizirali sliku Dolazak Hrvata Josipa Franje Mückea . Istu sliku učiteljica je uvećala te su je obložili prirodnim materijalima radeći u malim timovima.
Opis slike Dolazak Hrvata možete pogledati klikom na OVDJE.
Učenici 4.d razreda
Videokonferencija
Kao posljednju aktivnost projekta učitelji će prikupiti učeničke radove i usustaviti ih u jednu virtualnu šetnju- virtualni muzej kroz koji će moći više puta pregledati i svoje i radove učenika iz drugih europskih zemalja te na taj način i šire naučiti o umjetničkoj baštini. Klikom na OVDJE možete prošetati virtualnim muzejom.
Kroz mjesec svibanj učitelji i učenici sudjelovat će u anketama zadovoljstva projektom te analizi postignuća.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |