INTERSECTION POINT (TOČKA RASKRIŽJA)
Intersection point međunarodni je projekt u kojem su sudjelovale tri europske zemlje: Turska, Azerbeijdžan i Hrvatska. Autori projekta su Çimen Sarıaltın (Turska) i Marijana Curić (Hrvatska). Spoj je igre i raskrižja različitih kultura kojem je cilj prihvaćanje, tolerancija, razvoj djetetovog fizičkog, emotivnog, društvenog, kognitivnog i jezičnog razvoja. Kako bi djeca bila razvojno zdrava, igra je potrebna jer ona pomaže djeci sagledati događaje iz različitih perspektiva, razviti kreativnost i osvijestiti emocije. Učenici 4.d razreda uživali su u projektnim aktivnostima koje su provedene kroz više predmeta. Projekt je trajao od listopada 2023. do lipnja 2024.
Piše učiteljica razredne nastave Marijana Curić
Klikom na OPŠIRNIJE pročitajte više pojedinosti o projektu!
Učenici su uživali i u Pixel artu koji predstavlja vrstu digitalne umjetnosti kroz koju su se sudionici upoznali s postupkom stvaranja pixela bez uporabe digitalnih uređaja. Sve objekte povezali su s književnim tekstom, igrokazom Kako prebroditi hladne dane, Ksenije Grozdanić, u kojem su likovi pas, mačak, vjeverica i ptica.
Pixel Art slike
Na satu Dopunske nastave matematike učenici su osmislili melodiju korištenjem matematičkih pojmova na temu Brojevi do milijun pa je stvaranje, pjevanje i ponavljanje poslužilo boljem zapamćivanju matematičke komunikacije na zadanu temu. Radovi su usustavljeni u Canvi te je ovo bio jedan od zajedničkih uradaka projekta. OVDJE.
U slobodno vrijeme učenici 4.d r. koji su pohađali izvannastavnu skupinu Robotika zabavili su se kreirajući tijela sastavljena od kocaka uporabom digitalne igre Cube Block Sculpure Activity Art & Design i dobili su zanimljive oblike.
Slika 4. i 4.1. Digitalna igra
Nešto više vremena učenicima treba da savladaju pisano dijeljenje dvoznamenkastim brojem pa smo to izabrali za problem mjeseca u veljači i dulje se zadržali u vježbanju zanimljivih zadataka.
Slika 5. i 6. Zanimljivi zadatci pisanog dijeljenja višeznamenkastog broja dvoznamenkastim – problem mjeseca
U ožujku su učenici povezivali tradicijske motive zavičaja s geometrijom pa su s učiteljicom izabrali rimske mozaike kakvi se nalaze u stalnom postavu Arheološkog muzeja Narona te su ih crtali služeći se geometrijskim priborom. Pri tom su trebali paziti na preciznost i urednost i uočiti oblike koje sadrže.
Slika 8. Rimski mozaici, crtanje geometrijskim priborom; Rimski mozaici, radovi nastali tijekom radionice u AHM Narona, razredni pano
Učenici su podjelom zadataka izradili zajednički slogan u obliku kolažnog pisma koji glasi: Mathematics is the music of reason (Matematika je glazba razuma) Četvrtaši su izradili slovo A. OVDJE.
Slika 9. Slovo A, dizajniranje i bojanje
Slika 9. Slogan
Tijekom izvanučioničke nastave u Gradskoj knjižnici u organizaciji Arheološkog muzeja Narona i u izvođenju Tinker Labsa iz Metkovića učenici su gradili građevine od različitih materijala, od papirnatih i plastičnih čaša, drvenih štapića, metalnih šipki, plastičnih štapića. Lijepo su se zabavili i kroz igru su učili.
Slika 10. Mali arhitekti
Tijekom školske godine učitelji i učenici susretali su se u virtualnim videokonferencijama, sobama za razgovore i webinarima, upoznavali su se i razmjenjivali su primjere dobre prakse.
Slika 11.
Susreti različitih svijetova i kultura susreću se u točki raskrižja koja nas spaja, a djecu treba upoznavati sa sličnostima i razlikama i učiti ih prihvaćanju, poštovanju i toleranciji.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |