21. 3. - SVJETSKI DAN OSOBA S DOWNOVIM SINDROMOM
Učitelji i učenici OŠ Stjepana Radića obilježili Dan osoba s Downovim sindromom akcijom ŠARENE ČARAPE
Danas se OŠ Stjepana Radića uključila u obilježavanje Svjetskoga dana Downovog sindroma na način da su, učenici i učitelji, rasparili svoje čarape i prošetali ih kroz školu i grad pokazujući da ovim činom daju podršku osobama s Downovim sindromom i da je različitost jedinstvena i lijepa. I zaista, šarene i vesele čarape doprinijele su lijepom raspoloženju koje je cijeli dan vladalo u školi. Gotovo 1 000 učenika upoznato je što je Downov sindrom i s kojim se poteškoćama susreću djeca i odrasle osobe koje ga imaju. Naši su učitelji aktivni sudionici svih akcija. Oni svojim primjerom pokazuju učenicima koliko je važno osvijestiti potrebe ljudi oko sebe, koliko je važno prihvatiti ih i pomoći im. Djecu odgajamo da budu dobri ljudi i da nikada ne ostau slijepi za svijet oko sebe. Ovaj nas je dan ujedinio, razveselio, potaknuo suosjećanje i ljubav prema osobama s Downovim sindromom.
Obuli smo šarene čarape u čast naše učenice iz 2. razreda. Tisuće šarenih čarapa, različitih boja, različitih uzoraka, različite veličine i jedno veliko srce u kojem piše Gabriela.
Koordinatorica obilježavanja Dana osoba s Downovim sindromom je knjižničarka Ivana Čarapina (Čarape - Čarapina! Logično, zar ne?!), a uređnje školskoga interijera osmislili su s učenicima uč. likovne kulture Ante Leko i učiteljice 1. razreda Marija Ketini, Ivona Vuica i Anđelka Medak.
Naravno, predivnih dekoracija u obliku šarenih čarapa nije nedostajalo ni u učionicama razredne nastave, posebne odgojno-obrazovne skupine i posebnog razrednog odjela (učiteljice Antonela Markotić, Kristina Mijić, Dajana Marinović i Maša Petrov).
Fotogaleriju možete pogledati klikom na OVDJE.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |