Analiza provedene ankete
Što roditelji učenika razredne nastave misle o nastavi na daljinu
Uz učitelje i učenike, roditelji su treći vrh didaktičkog trokuta. Ovaj put smo u potpunosti zajedno u sklopu nastave na daljinu. Nešto novo za učenike, roditelje ali i za nas učitelje. Svi se trudimo najbolje što znamo. Kako znamo da uvijek može bolje, zanimali su nas uz mišljenje učenika i učitelja, stavovi roditelja razredne nastave, s obzirom da su oni direktno uključeni u svakodnevnu komunikaciju oko nastave na daljinu s učiteljima. Anketa je bila anonimna. U njoj je sudjelovalo 330 roditelja učenika razredne nastave što čini 73% od ukupnog broja. Zahvaljujemo svima na uloženom vremenu.
Od ukupnog broja anketiranih roditelja, 93% ih je izjavilo kako njihovo dijete nema problem s tehnikom pri nastavi na daljinu. Preostali roditelji su kao probleme naveli: smetnje i poteškoće pri korištenju internet uslugom ili nedostatak kućnog interneta; radovi koje dijete treba raditi su fotografirani i slani na mobitel te su presitni za čitati, a kod roditelja koji rade za sve zadaće se mora pričekati roditelje dok dođu s posla jer djeca manjeg uzrasta nemaju osobne mobitele.
Piše pedagoginja Nikolina Vugdelija, prof.
Klikom na OPŠIRNIJE pročitajte nastavak teksta.
Da učiteljice daju jasne upute vezano za rješavanje zadataka potvrđuje 95% ispitanih roditelja. Anketirani tvrde da 62% djece u potpunosti samostalnim radom uspije pratiti sadržaje koji se nude, a djelomično samostalnim radom 35% učenika. Samo 17% djece radi isključivo uz pomoć roditelja, a 75% uz povremenu pomoć. Nastavu na daljinu preko TV-a prati 94% učenika.
Najveći broj roditelja, njih 43%, smatra kako je djeci za cjelokupan rad za nastavu potrebno 2-3 sata dnevno, dok 38% roditelja kaže kako oni osobno provedu 1-2 sata dnevno u radu s djecom vezano za učenje.
Najveći broj učenika, njih 80% pristupa nastavi na daljinu redovito ujutro. Od ukupnog broja anketiranih, 66% roditelja je zadovoljno organizacijom nastave na daljinu naše škole, a 32% ih nije ni zadovoljno ni zadovoljno. U slobodno vrijeme djeca se najčešće igraju s braćom i/ili sestrama, kao i kućnim ljubimcima tko ih ima; pomažu u kućnim poslovima, a često svoje ukućane iznenade i kreativnošću.
Roditelji predlažu za poboljšanje nastave na daljinu sljedeće:
Na kraju kao poticaj za rad u daljnjoj nastavi na daljinu citiram zahvalu jednog roditelja:
„Mislim da je nastava na daljinu odlično organizirana zahvaljujući učiteljicama koje su predane i detaljno prate rad učenika, te raznim dodatnim materijalima upotpunjuju rad i olakšavaju pristup nastavnim temama.“
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |