preskoči na sadržaj
Vijesti

Analiza provedene ankete

Što roditelji učenika razredne nastave misle o nastavi na daljinu

Uz učitelje i učenike, roditelji su treći vrh didaktičkog trokuta. Ovaj put smo u potpunosti zajedno u sklopu nastave na daljinu. Nešto novo za učenike, roditelje ali i za nas učitelje.  Svi se trudimo najbolje što znamo. Kako znamo da uvijek može bolje, zanimali su nas uz mišljenje učenika i učitelja, stavovi roditelja razredne nastave, s obzirom da su oni direktno uključeni u svakodnevnu komunikaciju oko nastave na daljinu s učiteljima. Anketa je bila  anonimna. U njoj je sudjelovalo 330 roditelja učenika razredne nastave što čini 73% od ukupnog broja. Zahvaljujemo svima na uloženom vremenu.

Od ukupnog broja anketiranih roditelja, 93% ih je izjavilo kako njihovo dijete nema problem s tehnikom pri nastavi na daljinu. Preostali roditelji su kao probleme naveli: smetnje i poteškoće pri korištenju internet uslugom ili nedostatak kućnog interneta; radovi koje dijete treba raditi su fotografirani i slani na mobitel te su presitni za čitati,  a kod roditelja koji rade za sve zadaće se mora pričekati roditelje dok dođu s posla jer djeca manjeg uzrasta nemaju osobne mobitele.

Piše pedagoginja Nikolina Vugdelija, prof.

Klikom na OPŠIRNIJE pročitajte nastavak teksta.


Da učiteljice daju jasne upute vezano za rješavanje zadataka potvrđuje 95% ispitanih roditelja. Anketirani tvrde da 62% djece u potpunosti samostalnim radom uspije pratiti sadržaje koji se nude, a djelomično samostalnim radom 35% učenika. Samo 17% djece radi isključivo uz pomoć roditelja, a 75% uz povremenu pomoć. Nastavu na daljinu preko TV-a prati 94% učenika.

Najveći broj roditelja, njih 43%, smatra kako je djeci za cjelokupan rad za nastavu potrebno 2-3 sata dnevno, dok 38% roditelja kaže kako oni osobno provedu 1-2 sata dnevno u radu s djecom vezano za učenje.

 

Najveći broj učenika, njih 80% pristupa nastavi na daljinu redovito ujutro. Od ukupnog broja anketiranih, 66% roditelja je zadovoljno organizacijom nastave na daljinu naše škole, a 32% ih nije ni zadovoljno ni zadovoljno. U slobodno vrijeme djeca se najčešće igraju s braćom i/ili sestrama, kao i kućnim ljubimcima tko ih ima; pomažu u kućnim poslovima, a često svoje ukućane iznenade i kreativnošću.

Roditelji predlažu za poboljšanje nastave na daljinu sljedeće:

  • da djeca budu aktivni sudionici nastave na daljinu i osjete razred i nastavu putem nekog medija
  • smatraju kako bi bilo dobro da je nastava uvijek ujutro te da učitelji do 12.00 pošalju zadatke, jer se škola i zadaća ponekad provlači cijeli dan
  • učitelji bi prije objave trebali prvo provjeriti internetske stranice kako bi se mogle otvarati bez poteškoća
  • roditelji vjeruju kako bi učenici bolje savladavali gradivo ukoliko bi dobili više kvizova ili interaktivnih zadaća za vježbu
  • predlažu i uvođenje Engleskog jezika u sadržaje nastave putem TV-a ili nekog medija.

 

Na kraju kao poticaj za rad u daljnjoj nastavi na daljinu citiram zahvalu jednog roditelja:

„Mislim da je nastava na daljinu odlično organizirana zahvaljujući učiteljicama koje su predane i detaljno prate rad učenika, te raznim dodatnim materijalima upotpunjuju rad i olakšavaju pristup nastavnim temama.“



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivana Čarapina   datum: 17. 4. 2020.

Tražilica

OGLASNA PLOČA

 



DOKUMENTI


ŠKOLSKI AKTI

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Anketa
Kakav imate odnos sa svojim roditeljima?





KORISNI LINKOVI
Korisni linkovi

Časopisi
 • Drvo znanja
 • Bug
 • Geo


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Forum




preskoči na navigaciju