IZVANUČIONIČKA NASTAVA
Izvanučionička nastava učenika 4.c i 4.d razreda
Lijepo vrijeme u travnju bilo je idealno za izlazak iz učionica i održavanje nastave u prirodi. Učenici 4.c i 4.d razreda s učiteljicama Marijanom Curić i Valentinom Crnčević išli su na izvanučioničku nastavu i posjetili utvrdu iznad Kleka, poznatiju pod nazivom Smrden-grad. Utvrda Smrden-grad zajedno obližnjom crkvom i nekropolom stećaka čini zanimljivo izletište mnogobrojnim turistima, ali i učenicima i učiteljima koji otkrivaju bogatstva svog užeg zavičaja.
Učenici su u jutarnjim satima pristigli autobusom do mjesta Slivno Ravno odakle su pješačili do utvrde Smrden-grad. Prema rasporedu sati, ali bez zvuka školskog zvona, odrađivali su nastavu iz Hrvatskog jezika, Matematike, Prirode i društva, Likovne kulture i Sata razrednika. Sat Prirode i društva obogatili su novim znanjima o povijesti stećaka koje su putem zapazili, ali i o vrlo zanimljivoj i burnoj prošlosti utvrde Smrden grad.
Sat Matematike povezali su s opsegom i površinom te s projektnom nastavom Sierpinski Carpet. Kreirali su fraktale od prirodnih materijala (kamenčića, listova,šišarki bora...) radeći u parovima ili u timu.
Na satu Hrvatskog jezika opisivali su građevine iz prošlosti, a na satu Likovne kulture olovkom su crtali baroknu kapelicu koja se nalazila u blizini.
Na Satu razrednika učenici 4.c razreda su fraktale, koje su kreirali na izvanučioničkoj nastavi, zajedno s učiteljicom Marijanom, uvrstili u virtualni Sierpinski tepih u web alatu www.padlet.com koji je objavljen na eTwinning stranicama projekta te na Facebook stranici projekta Sierpinski Carpet Project (http://padlet.com/jlrodriblancas/SierpinskiStones)
Nakon avanturističkog uspinjanja učenici su doživjeli fenomenalan pogled na Pelješki zaljev te se puni lijepih uspomena vratili svojim kućama.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |